آذران پلاست رسا

ساخت وبلاگ

دکوراسیون داخلی اتاق خواب کوچک کودک

یکی از معضلات جامعه امروزی، کوچک بودن خانه ها و متراژ محیط زندگی میباشد؛ که باید با توجه به ترفندهای دکوراسیون داخلی این مشکل را حل نمایید. در اینجا میخواهیم در مورد ترفندهای دکوراسیون داخلی اتاق کودک با شما صحبت نماییم ؛ تا بتوانید تمام نیازهای کودک خود را در عین زیبایی ظاهری در فضای کم فراهم آورید. عکس هایی از طراحی خلاقانه اتاق کودک را در ادامه جهت نمونه و همچنین ایده گرفتن در اختیارتان میگذاریم.

مهمترین فاکتورها در طراحی دکوراسیون داخلی اتاق کودک

طبیعتا فاکتورهای بسیار زیادی برای دکوراسیون داخلی اتاق کودک وجود دارد که اگر به ترتیب اهمیت و الویت پیش نروید نمیتوانید نتیجه ی دلخواه خود را بدست آورید. این فاکتور ها عبارتند از:

  1. طراحی تخت
  2. طراحی فضای بازی
  3. طراحی فضای مطالعه و درس خواندن
  4. طراحی فضایی برای ساماندهی وسایل کودک (لباس ؛ کتاب؛ اسباب بازی و ...)

باید در طراحی اتاق کودک تمامی موارد فوق را در نظر بگیرید تا بتوانید محیطی مناسب برای تمامی فعالیت های کودک خود فراهم آورید. شاید در این فکر باشید که فراهم کردن تمامی این فضا برای یک اتاق کوچک امکان پذیر نیست ولی شما میتوانید با یک طراحی هوشمندانه تمامی این فضاها را در یک محیط کوچک نیز تعریف نمایید. نمونه هایی از این دست طراحی را میتوانید در پایین این مطلب مشاهده نمایید.

پس از در نظر گرفتن این مسائل باید به نیازهای جانبی اما مهم کودک خود نیز هنگام طراحی توجه نمایید این موارد شامل:

  • نورپردازی مناسب و کافی برای تمامی فعالیتهای کودک در اتاق
  • نورپردازی مناسب برای زمان خواب کودک
  • نرم و گرم بودن کف
  • عدم استفاده از وسایلی که احتمال آسیب رساندن به کودک را هنگام بازی دارد
  • استفاده از وسایل نرم و بدون گوشه های تیز
  • انتخاب رنگ مناسب

http://www.irandecorasion.com/fa/pages/231

 
آذران پلاست رسا...
ما را در سایت آذران پلاست رسا دنبال می کنید

برچسب : دکوراسیون داخلی , دکوراسیون داخلی خانه , دکوراسیون داخلی منزل , دکوراسیون منزل کوچک , دکوراسیون داخلی پذیرایی , دکوراسیون داخلی منزل کوچک , دکوراسیون داخلی ایرانی , دکوراسیون داخلی آشپزخانه , طراحی دکوراسیون داخلی منزل , طراحی دکوراسیون داخلی ویلا , فنگ شویی, نویسنده : azaranplastrasa azarandecor95 بازدید : 160 تاريخ : سه شنبه 29 آبان 1397 ساعت: 15:17

آیا پارکت و لمینت چوبی برای آشپزخانه مناسب است؟

یکی از متدوال ترین سوال ها در زمینه ی پارکت و لمینت این است که آیا میتوان این کفپوش چوبی را در آشپزخانه نیز استفاده کرد یا خیر؟! برای دریافت پاسخ این سوال لطفا به ادامه ی مطلب مراجعه نمایید.

کفپوش چوبی برای آشپزخانه و باید و نباید های آن

استفاده از پارکت و لمینت در آشپزخانه نیز امکان پذیر است ، اما با یکسری از محدودیت هایی نیز روبرو میشوید که پیروی کردن از آن چندان هم مشکل نیست. قوانین استفاده از کفپوش چوبی برای آشپزخانه عبارتند از:

  1. از آب برای تمیز کردن کف استفاده نکنید. برای پاک کردن آن کافی است تا از یک طی و یا دستمال نمدارد استفاده نمایید.
  2. برای مکان هایی همچون سینک باید از یک فرش و یا پادری استفاده کنید تا از ریختن مستقیم آب بر روی لمینت جلوگیری نمایید.
  3. اگر بر روی پارکت و لمینت آب ریخته شد و تجمع کرد سریعا به جمع آوری آن و خشک کردن کفپوش اقدام نمایید.
  4. ترجیحا تمیز کردن کفپوش را به تعویق نیاندازید تا مجبور به استفاده زیاد آب برای شستشوی آن نشوید.

به طور کلی همانطور که در قوانین بالا اشاره شد؛ خشک نگه داشتن پارکت و لمینت بسیار مهم و حیاتی است. پس اگر خواهان استفاده از این کفپوش برای آشپزخانه تان هستید باید در خشک نگه داشتن آن کوشا باشید ؛ در غیر این صورت هیچ محدودیتی دیگری پیش روی شما نخواهد بود.

مزایای استفاده از پارکت و لمینت در آشپزخانه

همانطور که استفاده از کفپوش چوبی دارای محدودیت هایی است؛ اما در عین حال مزایایی دارد که باعث ترغیب افراد جهت استفاده از آن در آشپزخانه شان میبشود. مزیت های استفاده از پارکت و لمینت در آشپزخانه عبارتند از:

  • یکی از مهمترین مزیت کفپوش چوبی برای دکوراسیون داخلی زیبایی ظاهری آن میباشد؛ بالاخص زمانی که آشپزخانه شما جزیره و با سالن نشیمن تان یکی باشد.
  • دومین مزیت مهم آن، هزینه ی بسیار پایین در برابر زیبایی ظاهری و کیفیت عالی در مقابل سنگ و سرامیک میباشد.
  • پیشنهاد میشود که از لمیینت های به رنگ روشن و سفید استفاده نکنید زیرا نمیز نگه داشتن آن به مراتب رشوارتر از نمونه های تیره رنگ میباشد.

http://www.irandecorasion.com/fa/pages/143

http://www.irandecorasion.com/fa/pages/102

 
آذران پلاست رسا...
ما را در سایت آذران پلاست رسا دنبال می کنید

برچسب : کفپوش , انواع کفپوش , کفپوش چوبی , کفپوش لمینت , کفپوش پارکت , کفپوش پارکت و لمینت , پارکت , لمینت , پارکت و لمینت , پارکت و لمینت آرتا , قیمت پارکت و لمینت , قیمت پارکت و لمینت آرتا, نویسنده : azaranplastrasa azarandecor95 بازدید : 196 تاريخ : سه شنبه 29 آبان 1397 ساعت: 15:16

نحوه ی استفاده از دیوارپوش و سقف کاذب در دکوراسیون داخلی اتاق خواب

استفاده از دیوارپوش و سقف کاذب در اتاق خواب دارای یکسری قوانین مخصوص به خود هست که باید حتما در هنگام طراحی و اجرا به آن پایبند بود. در این مطلب میخواهیم راجع به این قوانین و چگونگی عمل کردن به آن توضیحاتی را خدمتتون ارئه نماییم. پس همراه ما بمانید...

قوانین دکوراسیون داخلی اتاق خواب:

  1. طراحی اتاق خواب نباید خیلی شلوغ باشد.
  2. از طرح های پیچ و خم دار در دیوار پوش و سقف کاذب تا آنجا که میتوانید برای این قسمت از خانه چشم پوشی نمایید.
  3. استفاده از رنگ های تند و جیغ را به حداقل برسانید.
  4. از پوستر و کاغذ دیواری با طرح های شلوغ تا آنجایی که امکان دارد اجتناب نمایید.
  5. نورپردازی در این مکان باید دارای طبقه بندی باشد.

خب همانطور که مشاهده مینمایید قوانین سخت و دست و پاگیری برای طراحی اتاق خواب پیش رویتان قرار دارد که ممکن است شما را در این فکر فرو ببرد آیا امکان داشتن اتاق خوابی زیبا با این قوانین وجود خواهد داشت؟ جواب شما مثبت است به شرطی که به نکاتی که در ادامه با شما در میان میگذارم پایبند باشید.

قوانین استفاده از سقف کاذب

همانطور که قبلا هم به آن اشاره شد ، طراحی باید ساده و بدور از پیچ و خم های اضافی باشد. قانون بعدی رنگ انتخابی برای آن است که ترجیحا باید ملایم و آرام بخش باشد ؛ و در نهایت نورپردازی در سقف کاذب است که ترجیحا دارای یک منبع نباید باشد. یک منبع روشنایی اصلی با نور زیاد ترجیحا در مرکزسقف کاذب و یک روشنایی فرعی با نور کم و ملایم به در گوشه هایی از سقف کاذب و یا داخل طرح و باکس های آن میتواند شما را در اجرای یک سقف کاذب زیبا و در عین حال قانونمند رهنمود نماید.

قوانین استفاده از دیوارپوش

تمامی قوانین مربوط به سقف کاذب شامل حال دیوارپوش نیز میباشد؛ ولی اگر دوستدار داشتن محیطی متفاوت با زیبایی طاهری بیشتری هستید میتوانید از آن در پشت تخت استفاده نمایید. با این روش هم اختلالی در خواب راحت شما ایجاد نمیشود و هم شما توانسته اید به خواسته ی خود در زمینه ی دیوارپوش برسید. نمونه هایی از این قبیل طراحی و اجرای دیوارپوش را میتوانید مشاهده نمایید.

http://www.irandecorasion.com/fa/pages/305

http://www.irandecorasion.com/fa/pages/140

http://www.irandecorasion.com/fa/pages/29

http://www.irandecorasion.com/fa/pages/35

آذران پلاست رسا...
ما را در سایت آذران پلاست رسا دنبال می کنید

برچسب : سقف کاذب, قیمت سقف کاذب , سقف کاذب pvc, سقف کاذب آسمان مجازی , سقف کاذب کناف , سقف کاذب کشسان, دکوراسیون داخلی , سقف کاذب 60 در 60 , خرید سقف کاذب , فروش سقف کاذب , سقف کاذب پی وی سی ساده , اجرای سقف کاذب,نصب سقف کاذب , طراحی سقف کاذب , سقف کاذب تصویردار , انواع سقف کاذب, نویسنده : azaranplastrasa azarandecor95 بازدید : 199 تاريخ : سه شنبه 29 آبان 1397 ساعت: 15:16

طراحی سقف کاذب ساده

هر وقت صحبت از طراحی سقف کاذب میشود بی شک سقف های پر پیچ و خم با طرحهای خاص و متفاوت در ذهن ها تداعی میشود؛ ولی همیشه اینگونه نیست. شما میتوانید با کمترین هزینه یک سقف کاذب ساده را برای دکوراسیون داخلی تان طراحی و اجرا نمایید و برای زیبایی ظاهری بیشتر میتوانید از برخی ترفندهایی که در ادامه با شما درمیان میگذاریم استفاده و از نتیجه ی کار لذت ببرید. از ادامه ی مطلب غافل نشوید...

سقف کاذب کناف ساده

طراحی و اجرای سقف کاذب کناف به صورت ساده، بسیار متداول است. با همین طرح های ساده شما میتوانید چهره ی دکوراسیون داخلی خود را دگرگون نمایید. برای اینکه جلوه ی سقف کاذب تان بیشتر شود میتوانید از ترفندهای نورپردازی استفاده نمایید. یک باکس نور و یا کار گذاشتم هالوژن در اطراف سقف میتواند با کمترین هزینه این زیبایی را به سقف خود ببخشید.

سقف کاذب از ترکیب دو جنس

گاهی استفاده از دو جنس متفاوت با رنگ متفاوت میتواند در عین سادگی زیبایی و جذابیت بصری وصف نشدنی را به سقف کاذب شما ببخشد. نمونه این طرح ساده و مقرون به صرفه سقف کاذب را میتوانید در بالای این پاراگراف مشاهده نمایید .

سقف کاذب پی وی سی ساده

استفاده از پی وی سی به صورت ساده و هیچ گونه طرحی برای سقف کاذب بسیار زیبا و اثر بخش خواهد بود اگر به برخی از جزئیات توجه نمایید. مثلا هنگام نصب اگر از یک طرح مخصوص برای قرار دادن پانل ها در کنار یکدیگر پیروی کنید میتوانید به مقصود خود در زمینه ی سقف کاذب ساده دست یابید. برای درک بهتر این موضوع میتوانید تصاویر مربوط به اینگونه نصب سقف کاذب که در بالا گذاشته شده مراجعه نمایید.

http://www.irandecorasion.com/fa/pages/140

http://www.irandecorasion.com/fa/pages/305

آذران پلاست رسا...
ما را در سایت آذران پلاست رسا دنبال می کنید

برچسب : سقف کاذب, قیمت سقف کاذب , سقف کاذب pvc, سقف کاذب آسمان مجازی , سقف کاذب کناف , سقف کاذب کشسان, دکوراسیون داخلی , سقف کاذب 60 در 60 , خرید سقف کاذب , فروش سقف کاذب , سقف کاذب پی وی سی ساده , اجرای سقف کاذب,نصب سقف کاذب , طراحی سقف کاذب , سقف کاذب تصویردار , انواع سقف کاذب, نویسنده : azaranplastrasa azarandecor95 بازدید : 174 تاريخ : سه شنبه 29 آبان 1397 ساعت: 15:15

نمونه طراحی سقف کاذب آشپزخانه

آشپزخانه معمولا به عنوان قلب خانه در دکوراسیون داخلی شناخته میشود، پس توجه به قلب خانه مهمتر از هر مکان دیگری است. سقف کاذب آشپزخانه ؛ از جمله مکانهایی است که اگر توجه به آن شود میتواند چشم هر بیننده ای را در بدو ورود به خود خیره کند. سقف کاذب آشپزخانه مخصوصا در خانه های با متراژ پایین بسیار کاربردی است که در ادامه به مزیت های آن و همچنین نمونه هایی از انواع طراحی سقف کاذب آشپزخانه با شما در میان میگذاریم. پس ادامه ی مطلب را از دست ندهید.

هماهنگ کردن رنگ سقف کاذب با کلیات دکوراسیون آشپزخانه

یکی از بهترین روش ها برای زیبایی بیشتر این منطقه هماهنگ کردن رنگ سقف کاذب با کابینت ها و یا دیوارهای آشپزخانه است. این روش میتواند تاثیر شگرفی بر زیبایی ظاهری آشپزخانه ی شماداشته باشد. نمونه هایی از این دست سقف کاذب را در بالای این مطلب میتوانید مشاهده نمایید.

تقسیم بندی بصری فضا

این روش مخصوصا در منازل با متراژ پایین بسیار اثر بخش است. شما میتوانید بدون ایجاد یک دیوار و تنها با یک رنگ و یا مدل متفاوت از مابقی منزل، آشپزخانه را از نظر بصری از سایر نقاط منزل جدا نمایید. در این حالت هم فضای شما بزرگتر به نظر میرسد و هم زیبایی منزل تان چندین برابر خواهد شد.

سقف کشسان

یکی از بهترین گزینه های سقف کاذب برای آشپزخانه میتواند سقف کشسان باشد. سقف باریسول، چه به صورت ساده و چه سه صورت طرح دار زیبایی متفاوتی را برای آشپزخانه ی شما به ارمغان می آورد. کافی است تا نمونه های سقف کشسان را در بالای این مطلب مشاهده نمایید تا متوجه این توصیف شوید.

سقف کاذب پی وی سی و کناف

سقف کاذب پی وی سی در عکس اول و سقف کناف در عکس دوم خود گویای همه چیز هستند.شما هیچ محدودیتی برای استفاده متریال در سقف کاذبآشپزخانه نخواهید داشت؛ تنها کافی است تا خلاقیت و سلیقه خود را به کار اندازید تا به چشم خود معجزه را در دکوراسیون داخلی تان مشاهده نمایید.

http://www.irandecorasion.com/fa/pages/305

http://www.irandecorasion.com/fa/pages/140

http://www.irandecorasion.com/fa/pages/296

 
آذران پلاست رسا...
ما را در سایت آذران پلاست رسا دنبال می کنید

برچسب : سقف کاذب, قیمت سقف کاذب , سقف کاذب pvc, سقف کاذب آسمان مجازی , سقف کاذب کناف , سقف کاذب کشسان, دکوراسیون داخلی , سقف کاذب 60 در 60 , خرید سقف کاذب , فروش سقف کاذب , سقف کاذب پی وی سی ساده , اجرای سقف کاذب,نصب سقف کاذب , طراحی سقف کاذب , سقف کاذب تصویردار , انواع سقف کاذب, نویسنده : azaranplastrasa azarandecor95 بازدید : 159 تاريخ : سه شنبه 29 آبان 1397 ساعت: 15:14

دیوارپوش سنگ پلاستیکی !!!!

 

شاید این نام برای شما کمی گنگ و نامفهوم به نظر برسد و همچین دیوارپوشی از نظرتان کیفیت پایین و از نظر زیبایی در پایین ترین درجه قرار داشته باشد. اما ما میخواهیم تا نظر شما را به طور کامل در مورد این دیوارپوش تغییر دهیم. به طور حتم این ایده در شما وجود دارد که هیچ چیزی نمیتواند جایگزین سنگ در دکوراسیون داخلی باشد ولی معرفی این سنگ مصنوعی باور شما را دگرگون خواهد کرد؛ همراه ما باشید.

دلایل استفاده از دیوارپوش سنگ مصنوعی جایگزین سنگ طبیعی

 

  1. مهمترین دلیل جایگزین کردن دیوارپوش پی وی سی طرح سنگ در مقابل سنگ طبیعی هزینه ی آن میباشد. به طور مثال اگر میخواهید تا از سنگ طبیعی برای دکوراسیون داخلی خود استفاده کنید حداقل هزینه متر مربعی 400 هزار تومان میباشد در صورتی که پی وی سی یک متریال کاملا اقتصادی و مقرون به صرفه برای دکوراسیون داخلی است و استفاده از این سنگ پی وی سی با متر مربعی 85 تومان میتواند محیط شما را به همان زیبایی سنگ میتواند تزئین کند.
  2. دومین دلیل شامل نوع نصب آن میباشد. اگر میخواهید از سنگ استفاده نمایید دردسر های مخصوص به خود را دارد مثلا برداشتن سنگ های قبلی، زیرسازی و تراز کردن توسط گچ و سیمان که همه ی موارد یادشده متحمل هزینه ی بالا میباشد؛ البته با چشم پوشی در مورد ریخت و پاش و مدت زمان طولانی که دارد؛ ولی دیوارپوش پی وی سی سنگ به راحتی بر روی هر متریالی قابل نصب است و تنها با چوب و یا پروفیل آلومینیومی در کمترین زمان ممکن زیرسازی های لازم را انجام میدهند. تنها ابزار نصب دیوارپوش طرح سنگ چسب و میخ میباشد.
  3. سومین دلیل وزن سبک دیوارپوش پی وی سی طرح سنگ به نسبت سنگ طبیعی است که میتواند شما را در مقابل زلزله محافطت نماید.

ویژگی های مشترک دیوارپوش طرح سنگ با سنگ طبیعی

 

  • ضد آب و رطوبت _ قابل استفاده در تمامی مکان ها ی مرطوبت
  • مقاوم در برابر حرارت و دیر سوز در آتش _ قابل استفاده در مکان های گرم و بین کابینت
  • زیبایی ظاهری _ غیر قابل تشخیص بودن از سنگ طبیعی

ویژگی های منحصربه فرد دیوارپوش پی وی سی طرح سنگ

 

آنتی باکتریال بودن این دیوارپوش موجب شده که بتوان از آن در تمامی بیمارستان ها و حتی اتاق عمل استفاده شود. این دیوارپوش دارای مجوز بهداشت برای محیط های حساس مثل مراکزبهداشتی و درمانی ، مطب ها و بیمارستان ها میباشد.

نمونه هایی از دیوارپوش طرح سنگ در دکوراسیون داخلی

 

http://www.irandecorasion.com/fa/pages/29

http://www.irandecorasion.com/fa/pages/35

http://www.irandecorasion.com/fa/pages/313

http://www.irandecorasion.com/fa/GalleryAlbum/74

آذران پلاست رسا...
ما را در سایت آذران پلاست رسا دنبال می کنید

برچسب : دیوارپوش , انواع دیوار پوش , قیمت دیوار پوش , , دیوارپوش آذران پلاستیک , دیوارپوش پی وی سی , دیوارپوش pvc, , دیوارپوش یک تکه , دیوارپوش بدون درز , دیوارپوش طرح سنگ , دیوارپوش طرح مرمر , دیوارپوش طرح سنگ پی وی سی, نویسنده : azaranplastrasa azarandecor95 بازدید : 171 تاريخ : سه شنبه 29 آبان 1397 ساعت: 15:13

بهترین دیوارپوش برای دکوراسیون داخلی رستوران

 

اگر رستوران دار هستید و خواهان داشتن منحصر به فردترین دکوراسیون داخلی برای رستوران و یا کافی شاپ خود هستید این مطلب میتواند برای شما مفید باشد. زیبایی رستوران یکی از مهمترین فاکتورها محسوب میشود. زیرا اغلب افراد خواهان این هستند تا غذایی لذیذ را در مکانی زیبا میل کنند. پس اگر میخواهید تا مشتریان بیشتری را جذب رستوران خود کنید باید به دکوراسیون داخلی آن اهمیت ویژه ای قائل شوید.

دیوارپوش زیبا برای رستوران و کافی شاپ

 

یکی از طرح های منحصربه فرد دیوارپوش برای رستوران و کافی شاپ ؛ دیوارپوش سه بعدی میباشد. دیوارپوش سه بعدی دارای روکش های متفاوت است اما از متداول ترین نوع آن چرمی است.

خصوصیات دیوارپوش سه بعدی

 

  1. ابعاد آن معمولا 40*40 و 50*50 میباشد.
  2. جنس چرمی آن ضد آب میباشد و به راحتی شسته میشود.
  3. دارای طرح های برجسته متفاوت و در عین حال دارای کالیته رنگ متنوع میباشد.
  4. نصب آن آسان و توسط چسب انجام میشود.
  • معمولا ابعاد 40*40 دارای تنوع طرح بیشتری به نسبت 50*50 میباشد.
  • برخی از طرح ها هم شامل ابعاد 60*60 نیز میشود.

نمونه هایی از دیوارپوش سه بعدی در رستوران و کافی شاپ:

 

 

http://www.irandecorasion.com/fa/pages/29

http://www.irandecorasion.com/fa/pages/35

http://www.irandecorasion.com/fa/pages/160

آذران پلاست رسا...
ما را در سایت آذران پلاست رسا دنبال می کنید

برچسب : دیوارپوش , دیوار پوش , انواع دیوارپوش , دیوارپوش پی وی سی , دیوارپوش ام دی اف , دکوراسیون داخلی , دیوارپوش چوبی , دیوارپوش پلی استایرن , دیوارپوش تو پر , قیمت دیوار پوش, نویسنده : azaranplastrasa azarandecor95 بازدید : 155 تاريخ : سه شنبه 29 آبان 1397 ساعت: 15:13

طراحی و اجرای سقف کاذب مدرن

طراحی مدرن یکی از طراحی های محبوب در دهه های اخیر است که طرفدارهای خاص خود را دارد. طراحی و اجرای سقف کاذب مدرن نیز دارای یکسری قواعد است که با پیروی کردن از آن میتوانید صاحب یک سقف کاذب مدرن و در نتیجه ی آن صاحب یک دکوراسیون داخلی مدرن شوید.

اصول اولیه برای سقف کاذب مدرن

  1. طراحی و دکوراسیون داخلی مدرن یک اصل اساسی دارد و آن سادگی است. طراحی سقف کاذب مدرن نیز از این قانون مستثنی نیست و اگر میخواهید سقف کاذبی مدرن داشته باشید، باید تا آنجایی که میشود طراحی ساده ای داشته باشید.
  2. دومین قدم طراحی متفاوت است؛ مثلا شما میتوانید با ایجاد یک سری خطوط به سقف کاذب عمق و فضا دهید؛ پیروی نکردن از قانون های قدیمی برای طراحی شما را به سوی یک طراحی مدرن سوق میدهد.
  3. استفاده از اشکال هندسی و نورپردازی در زیر سقف نیز از جمله ترفندهای طراحی سقف کاذب مدرن میباشد.

 

مثال تصویری تمامی اصول طراحی سقف کاذب به ترتیب در بالای آن میباشد.

 

  • بالطبع هر اندازه که فضای شما بزرگتر باشد دست شما برای طراحی و اجرای سقف کاذب بازتر است؛ اما اگر فضای محدودی در اختیار دارید نگران نباشید، بدلیل سادگی در طراحی مدرن، شما میتوانید تا صاحب یک سقف کاذب مدرن در فضای کوچک خود باشید بدون اینکه محیط شما را شلوغ و یا از نظر بصری کوچک نماید.

http://www.irandecorasion.com/fa/pages/140

http://www.irandecorasion.com/fa/pages/305

 
آذران پلاست رسا...
ما را در سایت آذران پلاست رسا دنبال می کنید

برچسب : سقف کاذب, قیمت سقف کاذب , سقف کاذب pvc, سقف کاذب آسمان مجازی , سقف کاذب کناف , سقف کاذب کشسان, دکوراسیون داخلی , سقف کاذب 60 در 60 , خرید سقف کاذب , فروش سقف کاذب , سقف کاذب پی وی سی ساده , اجرای سقف کاذب,نصب سقف کاذب , طراحی سقف کاذب , سقف کاذب تصویردار , انواع سقف کاذب, نویسنده : azaranplastrasa azarandecor95 بازدید : 212 تاريخ : سه شنبه 29 آبان 1397 ساعت: 15:12

طراحی و اجرای اتاق مستر

 

اتاق مستر که به عنوان اتاق اصلی نیز از آن یاد میشود، امروزه در دکوراسیون داخلی جزء مهمترین قسمت محسوب میشود. فرقی نمیکند که متراژ خانه ی شما چقدر است؛ داشتن یک خواب مستر در منزل، یکی از محبوب ترین خواسته ها میباشد که معمولا در اکثر خانه ها به تازگی وجود دارد. در اینجا میخواهیم در مورد چگونگی طراحی و تزئین اتاق مستر صحبت نماییم. پس ادامه ی مطلب را از دست ندهید...

مواردی که باید در اتاق مستر مورد توجه قرار بگیرد:

 

  1. سقف کاذب
  2. دیوارپوش
  3. پارتیشن
  4. کفپوش

سقف کاذب

 

 

طراحی سقف کاذب اتاق مستر باید در عین سادگی زیبایی خیره کننده نیز داشته باشد؛ زیرا این اتاق به عنوان اتاق خواب نیز استفاده میشود پس باید تا آنجا که میشود از زرق و برق و شلوغی برای طراحی بپرهیزید ، زیرا این مکان باید از نظر بصری آرامش را القا کند تا فرد بتواند خواب راحت تری را تجربه نماید.

دیوارپوش

 

استفاده از دیوارپوش در این اتاق کاملا سلیقه ای است ولی همانطور که قبلا هم گفته شد باید از شلوغی در این مکان بپرهیزید و اگر خواهان داشتن یکدیوارپوش جذاب و متفاوت هستید میتوانید از آن در پشت تخت خود استفاده نمایید تا هنگام خواب در مقابل چشمانتان نباشد و مانعی برای آرامش ذهنی شما نشود.

پارتیشن

 

 

اتاق مستر حتما باید دارای سرویس بهداشتی و حمام باشد؛ پس پارتیشن یکی از اصلی ترین جزء دکوراسیون داخلی اتاق مستر میباشد. مثلا استفاده از پارتیشن شیشه ای میتواند به زیبایی این منطقه را برای اتاق مستر شما فراهم آورد. همچنین شما با استفاده از پارتیشن های چوبی و ... میتوانید یک منطقه ی تقریبا جدا و تعریف شده ای برای اتاق مستر خود بوجود آورید.

کفپوش

 

برای انتخاب بهترین کفپوش جهت اتاق مستر، بهتر هست تا به نیاز خود و همچنین منطقه جغرافیایی و سلیقه تان رجوع کنید. مثلا اگر در منطقه ای سردسیر هستید بهترین انتخاب میتواند موکت و فرش باشد. پس از بررسی موارد فوق شما میتوانید بهترین انتخاب را برای کفپوش اتاق مستر خود داشته باشید.

چند نکته اضافه:

  • بهتر است که در اتاق مستر خود یک کاناپه و یا صندلی داشته باشید.
  • استفاده از تلویزیون در دکوراسیون داخلی اتاق از نظر فنگ شویی اصلا مناسب نیست ولی اگر خیلی به داشتن آن اصرار دارید بهترین مکان روبروی تخت میباشد.
  • استفاده از گل و گیاه در اتاق مستر میتواند شادابی و طراوت را به مکان شما هدیه دهد.

http://www.irandecorasion.com/fa/pages/305

http://www.irandecorasion.com/fa/pages/35

http://www.irandecorasion.com/fa/pages/140

http://www.irandecorasion.com/fa/pages/29

http://www.irandecorasion.com/fa/pages/143

http://www.irandecorasion.com/fa/pages/102

http://www.irandecorasion.com/fa/pages/42

http://www.irandecorasion.com/fa/pages/231

 
آذران پلاست رسا...
ما را در سایت آذران پلاست رسا دنبال می کنید

برچسب : دیوارپوش , دیوار پوش , انواع دیوارپوش , دیوارپوش پی وی سی , دیوارپوش ام دی اف , دکوراسیون داخلی , دیوارپوش چوبی , دیوارپوش پلی استایرن , دیوارپوش تو پر , قیمت دیوار پوش, نویسنده : azaranplastrasa azarandecor95 بازدید : 169 تاريخ : سه شنبه 29 آبان 1397 ساعت: 15:11

دیوارپوش پی وی سی طرح سنگ مرمر

یکی از جدیدترین محصولات دکوراسیون داخلی دیوارپوش های طرح سنگ مرمر میباشد که به علت هزینه پایین و نصب آسان بسیار پرطرفدار است. برای آشنایی بیشتر با این سنگ مصنوعی و همچنین نحوه ی استفاده از آن در دکوراسیون داخلی همراه ما باشید...

دیوارپوش پی وی سی طرح سنگ مرمر در دکوراسیون داخلی منزل

شاید استفاده از سنگ به عنوان دیوارپوش در دکوراسیون داخلی منزل، کمی عجیب به نظر برسد ولی همانطور که در نمونه عکس های فوق مشاهده میکنید؛ استفاده از سنگ در دیوار منزل زیبایی و در عین حال چهره ای لوکس را به منزل شما هدیه میدهد. شما میتوانید از این نوع دیوارپوش چه در دکوراسیون داخلی مدرن و مینیمال و چه در دکوراسیون داخلی کلاسیک استفاده داشته باشید.

دیوارپوش پی وی سی طرح سنگ مرمر در دکوراسیون داخلی حمام

اگر دکوراسیون داخلی حمام و یا سرویس یهداشتی برایتان اهمیت دارد شما میتوانید از این محصول جدید در دکوراسیون داخلی خود استفاده نمایید. حمامی لوکس و در عین حال اقتصادی را میتوانید با این دیوارپوش ها تجربه نمایید. این دیوارپوش پی وی سی یک انتخاب عالی برای سرویس در هتل ها میباشد.

http://www.irandecorasion.com/fa/pages/29

http://www.irandecorasion.com/fa/pages/35

http://www.irandecorasion.com/fa/pages/313

آذران پلاست رسا...
ما را در سایت آذران پلاست رسا دنبال می کنید

برچسب : دیوارپوش , انواع دیوار پوش , قیمت دیوار پوش , , دیوارپوش آذران پلاستیک , دیوارپوش پی وی سی , دیوارپوش pvc, , دیوارپوش یک تکه , دیوارپوش بدون درز , دیوارپوش طرح سنگ , دیوارپوش طرح مرمر , دیوارپوش طرح سنگ پی وی سی, نویسنده : azaranplastrasa azarandecor95 بازدید : 184 تاريخ : سه شنبه 29 آبان 1397 ساعت: 15:10

قوانین دکوراسیون داخلی

 

برای اینکه دکوراسیون داخلی منزل تان را تغییر دهید نیاز است تا با چند تا از قوانین اساسی در این زمینه آشنایی داشته باشید. این قوانین شامل انتخاب سبک ، رنگ ، نور ، مبلمان و ... و تناسب بین آنها میباشد. اگر از این قوانین آگاهی داشته باشید میتوانید دکوراسیون داخلی شگفت انگیزی را برای خود خلق نمایید. در ادامه شما را با این قوانین آشنا میکنیم.

قانون اول دکوراسیون داخلی

 

  1. شناختن و آگاهی از سلیقه و سبک و همچنین الویت ها ؛ جزء اولین قدم ها برای تغییر دکوراسیون داخلی میباشد. اگر شما تم مورد نظرتان را انتخاب نمایید باقی کارها به صورت جهت دار ادامه پیدا میکند.
  2. تعیین بودجه نیز جزء قانون اول به شمار میرود. اگر شما این اصل مهم را فراموش کنید پروژه شما ممکن است نیمه کاره بماند که این اصلا خوشایند نیست.
  3. در نظر گرفتن فضا نیز باید در اول کار باشد. شما باید آگاهی کامل از میزان فضای دردسترس تان داشته باشید تا بتوانید متناسب با آن مبلمان و وسایل منزل را انتخاب نمایید. همچنین میزان فضا در انتخاب رنگ بسیار مهم و حیاتی است که باید در ابتدای کار به آن توجه نمایید.

قانون دوم دکوراسیون داخلی

 

ایجاد پیوند و هماهنگی بین اجزای دکوراسیون داخلی . این بسیار مهم است که رنگ و طرح و تم اجزای داخلی با هم هماهنگ باشند و یک پیوند بصری بین آنها برقرار شود. این پیوند بصری میتواند شامل :

  • رنگ
  • سوژه
  • و سبک باشد

همچنین باید بین اندازه وسایل هارمونی لازم برقرار شود تا بتواند زیبایی بصری محیط را افزایش دهد.

قانون سوم دکوراسیون داخلی

 

  1. راه برای رفت و آمد باید باز باشد، این قانون مخصوصا در دکوراسیون داخلی فضا های کوچک بسیار مهم میباشد. چیدمان وسایل نباید به گونه ای باشد تا رفت و آمد را برای افراد سخت نماید. همچنین چیدمان مبلمان نباید به صورت خطی در کنار دیوار باشد ؛ این یکی از اشتباهات رایج در دکوراسیون داخلی است. شما میتوانید با کمی زاویه دادن هنگام چیدمان هم زیبایی فضا را افزایش دهید و هم میتوانید فضا را بزرگتر از آنچه هست به نمایش بگذارید.
  2. انتخاب رنگ نامناسب . این قانون را در مورد دکوراسیون داخلی همیشه به یاد داشته باشید. هیچ وقت از چند رنگ خنثی و یا چند رنگ در یک طیفدر دکوراسیون داخلی تان استفاده ننمایید. باید از رنگ های مقابل یک طیف و ترکیب آن با یک رنگ خنثی استفاده نمایید.

http://www.irandecorasion.com/fa/pages/231

آذران پلاست رسا...
ما را در سایت آذران پلاست رسا دنبال می کنید

برچسب : دکوراسیون داخلی , دکوراسیون داخلی خانه , دکوراسیون داخلی منزل , دکوراسیون منزل کوچک , دکوراسیون داخلی پذیرایی , دکوراسیون داخلی منزل کوچک , دکوراسیون داخلی ایرانی , دکوراسیون داخلی آشپزخانه , طراحی دکوراسیون داخلی منزل , طراحی دکوراسیون داخلی ویلا , فنگ شویی, نویسنده : azaranplastrasa azarandecor95 بازدید : 162 تاريخ : يکشنبه 13 آبان 1397 ساعت: 14:22

چه رنگ پارکت و لمینت برای دکوراسیون داخلی شما مناسب تر است؟

اگر در انتخاب رنگ برای پارکت و لمینت دچار سردرگمی شده اید و نمیدانید که چه رنگی مناسب دکوراسیون داخلی شماست کافی است تا این مقاله را دنبال نمایید تا جواب سوال خود را بگیرید. ما در این مقاله سعی به توضیح در مورد رنگ های پارکت و لمینت و انتخاب درست و آگاهانه آن برای هر نوع دکوراسیون داخلی و همچنین مزایا و معایب هر رنگ را داریم. همراه ما باشید...

پارکت و لمینت رنگ روشن

اگر محیط شما کوچک است و یا اگر نور خوبی ندارد بی تردید انتخاب شما باید از لمینت های رنگ روشن باشد. روشنایی کف باعث بزرگتر جلوه دادن فضا و همچنین انعکاس نور بیشتر و روشن تر شدن آن میشود. اگر شما خواهان داشتن دکوراسیون داخلی به سبک مینیمال هستید رنگ سفید بهترین انتخاب میباشد.

  • تنها ایرادی که لمینت های رنگ روشن و سفید و خاکستری دارند این است که خیلی سریع کثیفی را نشان میدهند. پس اگر در تمیز کردن فضا کمی تنبل هستید و یا برای مناطقی مثل محل کار و اداره بدلیل رفت و آمد زیاد؛ بهتر است که رنگ سفید و روشن را انتخاب نکنید.

پارکت و لمینت رنگ تیره

اگر میخواهید تا همیشه محیط شما تمیز به نظر برسد و یا اینکه خواهان داشتن محیطی با دکوراسیون داخلی گرم هستید الویت اولتان باید لمینت های به رنگ چوب تیره و گردویی باشد. یکی از بهترین و بزرگترین مزیت لمینت های به رنگ قهوه ای تیره این است که کثیفی های کف را اصلا نشان نمیدهد و همیشه کف اتاق تمیز به نظر میرسد. همچنین این رنگ میتواند گرما بخش دکوراسیون داخلی شما باشد.

  • اگر بخواهیم از معایب لمینت های تیره رنگ بگوییم این است که فضا را بسته تر و کوچک تر جلوه مینماید. پس اگر محیطی کوچک و بدون نور دارید بهتر است که از این رنگ برای دکوراسیون داخلی خود استفاده ننمایید.

http://www.irandecorasion.com/fa/pages/143

http://www.irandecorasion.com/fa/pages/102

آذران پلاست رسا...
ما را در سایت آذران پلاست رسا دنبال می کنید

برچسب : کفپوش , انواع کفپوش , کفپوش چوبی , کفپوش لمینت , کفپوش پارکت , کفپوش پارکت و لمینت , پارکت , لمینت , پارکت و لمینت , پارکت و لمینت آرتا , قیمت پارکت و لمینت , قیمت پارکت و لمینت آرتا, نویسنده : azaranplastrasa azarandecor95 بازدید : 188 تاريخ : يکشنبه 13 آبان 1397 ساعت: 14:22

 

هر آنچه که از یک دیوارپوش انتظار دارید...

 

دیوارهای منزل ، محیط کار ، لابی و راه پله شما دارای فرسودگی است و یا یکنواختی آن باعث دلزدگی از فضایتان شده ؟ در حال ساخت یک تالار و رستوران مجلل و یا یک مرکز تجاری لوکس هستید؟ اگر پاسخ شما به هر یک از سوالات بالا مثبت است خواندن و دنبال کردن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنم. ما در این مقاله میخواهیم در مورد ویژگی های یک دیوارپوش خوب و ایده آل توضیحاتی را خدمتتون ارائه نماییم .

ویژگی های دیوارپوش

 

معمولا برای انتخاب یک دیوارپوش یکسری ویژگی را از آن انتظار دارید که به طور مثال شامل:

  1. زیبایی ظاهری و تنوع رنگ و طرح بالا
  2. استحکام و طول عمر بالا
  3. نصب راحت و سریع
  4. قیمت اقتصادی و به صرفه

مواردی که در بالا ذکر شده از جمله آیتم های مهم در انتخاب یک دیوارپوش خوب است که باید هنگام خرید دقت نمایید تا تمامی موارد ذکر شده را دارا باشد. یکی از بهترین پیشنهاد های ما به شما دیوارپوش سنگ مصنوعی است که در ادامه به توضیحات بیشتری در این مورد خواهیم پرداخت.

دیوارپوش پی وی سی طرح سنگ

 

دیوارپوش سنگ مصنوعی ، هر آنچه را که شما از یک دیوارپوش انتظار دارید را برآورده مینماید. این دیوارپوش طرح سنگهای لوکس و گران که از جنس پی وی سی است دارای هزینه ی بسیار پایین تر از سنگ های مشابه است و میتواند هر بیننده ای را فریب دهد. اگر شما میخواهید تا یک محیط مجلل و لوکس را با پایین ترین هزینه طراحی و اجرا نمایید، دیوارپوش تاپشیت میتواند به راحتی این کار را برای شما انجام دهد.

چند نمونه از دیوارپوش سنگ مصنوعی

http://www.irandecorasion.com/fa/pages/313

http://www.irandecorasion.com/fa/pages/29

http://www.irandecorasion.com/fa/pages/35

 

 

آذران پلاست رسا...
ما را در سایت آذران پلاست رسا دنبال می کنید

برچسب : دیوارپوش , انواع دیوار پوش , قیمت دیوار پوش , , دیوارپوش آذران پلاستیک , دیوارپوش پی وی سی , دیوارپوش pvc, , دیوارپوش یک تکه , دیوارپوش بدون درز , دیوارپوش طرح سنگ , دیوارپوش طرح مرمر , دیوارپوش طرح سنگ پی وی سی, نویسنده : azaranplastrasa azarandecor95 بازدید : 175 تاريخ : يکشنبه 13 آبان 1397 ساعت: 14:21

نمونه کارهای دیوارپوش بیمارستانی و راه پله

 

دیوارپوش یکی از بهترین گزینه ها برای مناطقی که استهلاک بالایی دارند محسوب میشود. دیوارپوش پی وی سی بدلیل نوع متریال دارای استهلاک پایین و در نتیجه طول عمر بالا میباشد. شما میتوانید با استفاده از این دیوارپوش برای مناطق پر رفت و آمد ؛ خود را از رنگ کردن های مداوم تا چندین سال بیمه نمایید. در ادامه برخی از نمونه کارهای انجام شده توسط شرکت آذران پلاست رسا در راه پله و بیمارستان را با هم مرور میکنیم.

دیوارپوش بیمارستانی

بیمارستان از همان مناطق پر رفت و آمد است که متریال دکوراسیون داخلی آن تحت استهلاک شدید میباشد. همچنین رعایت بهداشت در این منطقه از اهم کار بوده و باید دائما در حال تمدید و نوسازی محیط درمانی باشند. دیوارپوش تاپشیت یکی از بهترین پیشنهاد های ما برای مناطق درمانی و بهداشتی میباشد. شما با نصب این دیوارپوش آنتی باکتریال میتوانید هزینه ی سالیانه ی بیمارستان را تا چندین برابر کاهش دهید.

دیوارپوش راه پله

راه پله ها از جمله مکان هایی است که نو و تمیز نگه داشتن آن کار ساده ای نیست و حتی گاهی عمر رنگ در این محیط به یکسال هم نخواهد رسید و باید دوباره تمدید شود. حال دیوارپوش پی وی سی میتواند یک پیشنهاد عالی برای راه پله ها باشد. زیرا بعد از نصب این دیواپوش تنها کافی است هر یکسال آن را تمیز نمایید و تا چندین سال از خرج کردن در این محیط معاف شوید.

http://www.irandecorasion.com/fa/pages/35

http://www.irandecorasion.com/fa/pages/29

http://www.irandecorasion.com/fa/pages/313

 

 
آذران پلاست رسا...
ما را در سایت آذران پلاست رسا دنبال می کنید

برچسب : دیوارپوش , انواع دیوار پوش , قیمت دیوار پوش , , دیوارپوش آذران پلاستیک , دیوارپوش پی وی سی , دیوارپوش pvc, , دیوارپوش یک تکه , دیوارپوش بدون درز , دیوارپوش طرح سنگ , دیوارپوش طرح مرمر , دیوارپوش طرح سنگ پی وی سی, نویسنده : azaranplastrasa azarandecor95 بازدید : 193 تاريخ : يکشنبه 13 آبان 1397 ساعت: 14:20

دیوارپوش پی وی سی و کاربرد آن

 

دیوارپوش پی وی سی بدلیل انعطاف بالا و همچنین دارا بودن خواص pvc در دکوراسیون داخلی کاربرد بسیار زیادی دارد. همانطور که مستحضر هستید پی وی سی از جمله مشتقات نفتی است و نوعی پلاستیک محسوب میشود که در برابر آب بسیار مقاوم بوده و دارای طول عمر بالایی نیز میباشد. جهت کاربرددیوارپوش pvc و همچنین آشنایی بیشتر با این محصول ادامه ی مطلب را از دست ندهید.

خصوصیات ظاهری و ابعاد دیوارپوش پی وی سی

 

  1. طول : 6متر
  2. عرض: 20 - 25 - 30 - 40 سانتی متر
  3. ضخامت : 8 میلی متر
  4. در سه نوع سفید ؛ روکشدار و چاپی قابل دسترس میباشد.

کاربرد دیوارپوش پی وی سی

 

همانطور که در بالاتر نیز ذکر شد, پی وی سی هیچگونه محدودیتی برای استفاده در فضاهای مختلف را نخواهد داشت. شما میتوانید این دیوارپوش را در تمامی مکان ها همچون کاربرد اداری، تجاری، مسکونی ، استخر ، سرویس بهداشتی و مراکز بهداشتی و درمانی استفاده نمایید.

طراحی و اجرای دیوارپوش پی وی سی

 

پانل های پی وی سی چون انعطاف بالایی دارند میتوانید هر طرحی را به اجرا درآورید. پانل های پی وی سی نیز خود به دو نوع

  • دیوارپوش پی وی سی تو خالی
  • دیوارپوش پی وی سی توپر (پلی استایرن و تاپشیت)

تقسیم میشوند که مقاومت توپر در برابر ضربات بسیار بیشتر از نوع تو خالی آن میباشد.

http://www.irandecorasion.com/fa/pages/29

http://www.irandecorasion.com/fa/pages/35

 
آذران پلاست رسا...
ما را در سایت آذران پلاست رسا دنبال می کنید

برچسب : دیوارپوش , دیوار پوش , انواع دیوارپوش , دیوارپوش پی وی سی , دیوارپوش ام دی اف , دکوراسیون داخلی , دیوارپوش چوبی , دیوارپوش پلی استایرن , دیوارپوش تو پر , قیمت دیوار پوش, نویسنده : azaranplastrasa azarandecor95 بازدید : 198 تاريخ : يکشنبه 13 آبان 1397 ساعت: 14:20

طراحی سقف کاذب به صورت سه بعدی

 

برای داشتن یک سقف کاذب متفاوت و زیبا نیازمند یک طراح حرفه ای دکوراسیون داخلی هستید. معمولا طراحان دکوراسیون داخلی آنچه را که در ذهن شماست را با توجه به اصول طراحی به صورت سه بعدی به نمایش میگذارند تا در صورت نیاز اصلاحات خود را بر روی انجام دهید و در نهایت این تصویر سه بعدی را اجرا نمایید. سقف کاذب نیز یکی از ارکان اصلی دکوراسیون داخلی است که طراحی آن نیازمند خلاقیت بالا است. در ادامه چندین نمونه ی طراحی خلاقانه و متفاوت سقف کاذب را با هم مرور میکنیم.

طراحی و اجرای متفاوت سقف کاذب پی وی سی

شاید جنس پی وی سی در نگاه اول متریال زیاد مناسبی برای دکوراسیون داخلی منزل نباشد؛ اما همیشه یک طراح حرفه ای میتواند از غیرممکن ، ممکن بسازد. اگر از یک طراح معماری حرفه ای کمک بخواهید میتواند با استفاده از پی وی سی یک سقف کاذب زیبا و متفاوتی را برای شما طراحی نماید که چشم هر بیننده ای به سمت خودش خیره کند. نمونه هایی از طراحی سقف کاذب پی وی سی را در بالای این مطلب میتوانید مشاهده نمایید.

ترکیب متریال های سقف کاذب

سقف کاذب کشسان و یا آسمان مجازی یکی از متریال های زیبایی است که قابلیت ترکیب با سایر متریال ها را نیز دارد. این روش هم در هزینه ی شما صرفه جویی میکند و هم میتواند یک تصویر متفاوتی را از خود به نمایش بگذارد. به طور مثال ترکیب کناف و آسمان مجازی و همچنین سقف کاذب تاپشیت با کشسان ستاره ای که تصویر طراحی و اجرای آن را در بالای این پاراگراف مشاهده میفرمایید نمونه ی زیبایی از این نوع ترکیب میباشد.

http://www.irandecorasion.com/fa/pages/140

http://www.irandecorasion.com/fa/pages/305

آذران پلاست رسا...
ما را در سایت آذران پلاست رسا دنبال می کنید

برچسب : سقف کاذب, قیمت سقف کاذب , سقف کاذب pvc, سقف کاذب آسمان مجازی , سقف کاذب کناف , سقف کاذب کشسان, دکوراسیون داخلی , سقف کاذب 60 در 60 , خرید سقف کاذب , فروش سقف کاذب , سقف کاذب پی وی سی ساده , اجرای سقف کاذب,نصب سقف کاذب , طراحی سقف کاذب , سقف کاذب تصویردار , انواع سقف کاذب, نویسنده : azaranplastrasa azarandecor95 بازدید : 186 تاريخ : يکشنبه 13 آبان 1397 ساعت: 14:19

نمونه دیوارپوش طرح سنگ

دیوارپوش سنگ مصنوعی، از به صرفه ترین دیوارپوش ها برای دکوراسیون داخلی است. این دیوارپوش پی وی سی با ضخامت 4 میلیمتر جایگزین بسیار خوبی برای سنگ های گران قیمت است. رنگبندی این دیوارپوش بسیار متنوع است و شما میتوانید به راحتی یک انتخاب عالی برای دکوراسیون داخلی خود داشته باشید. در ادامه چندین نمونه دیوارپوش طرح سنگ در دکوراسیون داخلی را مشاهده نمایید.

دیوارپوش بین کابینتی

یکی از بهترین انتخاب ها برای بین کابینت این دیوارپوش طرح سنگ است. از مزیت های آن :

  1. میتوانید بدون تخریب کاشی و سرامیک و یا سنگ قبلی این دیوارپوش ها را بر روی آن نصب نمایید.
  2. همچنین نصب این دیوارپوش نیازی به سیمان و مصالح نخواهد داشت و تنها با میخ و چسب میتوان این دیوارپوش را نصب کرد.

دیوارپوش برای مناطق اداری

شما میتوانید محیط اداری خود را با کمترین هزینه؛ به محیطی با ظاهری لوکس تبدیل نمایید. عکس های فوق نمونه ای از دیوارپوش طرح سنگ تاپشیت در محیطی اداری است.

دیوارپوش برای منزل

تصویر فوق نمونه ای از اجرای دیوارپوش سنگ مصنوعی در دکوراسیون داخلی منزل است که تصویر خود گویای همه چیز هست.

http://www.irandecorasion.com/fa/pages/35

http://www.irandecorasion.com/fa/pages/29

http://www.irandecorasion.com/fa/pages/313

آذران پلاست رسا...
ما را در سایت آذران پلاست رسا دنبال می کنید

برچسب : دیوارپوش , انواع دیوار پوش , قیمت دیوار پوش , , دیوارپوش آذران پلاستیک , دیوارپوش پی وی سی , دیوارپوش pvc, , دیوارپوش یک تکه , دیوارپوش بدون درز , دیوارپوش طرح سنگ , دیوارپوش طرح مرمر , دیوارپوش طرح سنگ پی وی سی, نویسنده : azaranplastrasa azarandecor95 بازدید : 183 تاريخ : يکشنبه 13 آبان 1397 ساعت: 14:18

پروژه های اجرایی انواع سقف کاذب اداری آذران پلاست

 

در این مطلب میخواهیم تا نمونه های اجرایی سقف کاذب توسط شرکت آذران پلاست را در محیط های مختلف به نمایش بگذاریم. با ما همراه باشید تا با انواع سقف کاذب اداری به صورت بصری آشنا شوید.

سقف کاذب 60*60

سقف کاذب 60*60 بیشتر وجهه ی اداری دارد. این نوع سقف کاذب در جنس های

  1. پی وی سی
  2. گچی

با قیمت های متفاوت در دسترس است. سقف کاذب 60*60 در مدل

  1. ساده
  2. آکوستیک

قابل دسترس میباشد. آکوستیک بدلیل اینکه عایق صدا میباشد در محیط هایی همچون

  • آموزشگاه ها
  • سینما
  • استودیو
  • ....

قابل اجرا میباشد.

سقف کاذب پی وی سی (پانل طولی)

پانل های طولی یک مزیت به نسبت سقف کاذب 60*60 دارد و آن هم این است که دست شما برای شکل و فرم دهی بسیار باز است و شما میتوانید طرح های متفاوتی را با این پانل ها اجرا نمایید. نمونه اجرایی این نوع سقف کاذب را در ادامه ی این مطلب میتوانید مشاهده نمایید.

http://www.irandecorasion.com/fa/pages/140

http://www.irandecorasion.com/fa/pages/305

آذران پلاست رسا...
ما را در سایت آذران پلاست رسا دنبال می کنید

برچسب : سقف کاذب, قیمت سقف کاذب , سقف کاذب pvc, سقف کاذب آسمان مجازی , سقف کاذب کناف , سقف کاذب کشسان, دکوراسیون داخلی , سقف کاذب 60 در 60 , خرید سقف کاذب , فروش سقف کاذب , سقف کاذب پی وی سی ساده , اجرای سقف کاذب,نصب سقف کاذب , طراحی سقف کاذب , سقف کاذب تصویردار , انواع سقف کاذب, نویسنده : azaranplastrasa azarandecor95 بازدید : 177 تاريخ : يکشنبه 13 آبان 1397 ساعت: 14:17

طراحی و اجرای سقف کاذب استخر

 

یکی از محیط هایی که طراحی سقف کاذب اهمیت بسیاری دارد استخر میباشد. زیرا تنها عاملی که میتواند زیبایی بصری این محیط را افزایش دهد سقف کاذب است، طراحی و اجرای سقف کاذب استخر کاملا وابسته به بودجه ی مورد نظر شما میباشد. معمولا نصب سقف کاذب در استخر هزینه ی بالاتری نسبت به سایر محیط ها دارد و علت آن سختی و همچنین ارتفاع کار میباشد.

متریال پیشنهادی برای سقف کاذب استخر

 

متریال مورد استفاده در سقف کاذب استخر بسیار مهم است زیرا رطوبت هوا در این محیط بسیار بالا به همراه گازهایی همچون کلر میباشد و میزان انقباض و انبساط در استخر بسیار بالاست ، پس اگر در مورد متریال و یا همچنین نصب آن کمی خست به خرج دهید ممکن است باعث شود تا در مدت زمان کوتاهی به نصب مجدد سقف کاذب اقدام نمایید. استفاده از سقف کاذب پی وی سی درجه یک و یا تایل های طلقی با کیفیت بالا و همچنین سقف کشسان از جمله متریال های پیشنهادی ما برای استخر میباشد.

جهت آگاهی بیشتر نمونه کارهای طراحی و اجرای سقف کاذب استخر را در ادامه مطلب مشاهده فرمایید.

http://www.irandecorasion.com/fa/pages/140

http://www.irandecorasion.com/fa/pages/305

 
آذران پلاست رسا...
ما را در سایت آذران پلاست رسا دنبال می کنید

برچسب : سقف کاذب, قیمت سقف کاذب , سقف کاذب pvc, سقف کاذب آسمان مجازی , سقف کاذب کناف , سقف کاذب کشسان, دکوراسیون داخلی , سقف کاذب 60 در 60 , خرید سقف کاذب , فروش سقف کاذب , سقف کاذب پی وی سی ساده , اجرای سقف کاذب,نصب سقف کاذب , طراحی سقف کاذب , سقف کاذب تصویردار , انواع سقف کاذب, نویسنده : azaranplastrasa azarandecor95 بازدید : 210 تاريخ : يکشنبه 13 آبان 1397 ساعت: 14:16

نورپردازی سقف کاذب

 

یکی از مزیت های سقف کاذب این است که پس از نصب میتوانید داخل سقف کاذب نورپردازی مورد نظرتان را اجرا نمایید. این نوپردازی شاید برای دکوراسیون داخلی منزل مناسب نباشد اما برای مکان های اداری و تجاری بسیار مناسب بوده و همچنین از نظر مالی، بسیار به صرفه تر خواهد بود. نورپردازی در سقف کاذب به طور معمول توسط

  • هالوژن
  • ریسمان

انجام میشود. نمونه های نورپردازی در سقف کاذب را میتوانید در ادامه ی مطلب مشاهده نمایید.

نورپردازی سقف کاذب با لامپ هالوژن

 

برای استفاده از لامپ هالوژن جهت نورپردازی در سقف کاذب، نصاب شما با استفاده از دستگاه مخصوص ، (گردبر) فضای مورد نیاز را برای هالوژن تعبیه مینماید . نوع و ترتیب لامپها :

  1. هم میتواند به سلیقه ی خود شما اجرا شود
  2. هم نصاب شما با توجه به نیاز متراژ ؛ این کار را انجام دهد.
  3. همچنین اگر شما از یک طراح برای سقف کاذب خود کمک گرفته اید، نوع و ترتیب هالوژن ها از قبل کاملا مشخص بوده و نصاب همانند طرح شما، نورپردازی را انجام میدهد.

نورپردازی سقف کاذب با ریسمان نوری

همانطور که در بالاتر هم ذکر شده بود، استفاده از ریسمان نور در زیر باکس های سقف کاذب میتواند به جذابیت ظاهری آن بیافزاید. نمونه ی استفاده از این روش نورپردازی را شما میتوانید در بالای این پاراگراف مشاهده نمایید.

http://www.irandecorasion.com/fa/pages/140

http://www.irandecorasion.com/fa/pages/305

آذران پلاست رسا...
ما را در سایت آذران پلاست رسا دنبال می کنید

برچسب : سقف کاذب, قیمت سقف کاذب , سقف کاذب pvc, سقف کاذب آسمان مجازی , سقف کاذب کناف , سقف کاذب کشسان, دکوراسیون داخلی , سقف کاذب 60 در 60 , خرید سقف کاذب , فروش سقف کاذب , سقف کاذب پی وی سی ساده , اجرای سقف کاذب,نصب سقف کاذب , طراحی سقف کاذب , سقف کاذب تصویردار , انواع سقف کاذب, نویسنده : azaranplastrasa azarandecor95 بازدید : 188 تاريخ : يکشنبه 13 آبان 1397 ساعت: 14:15